Bustos amb pasta del sal, realitzats pels alumnes del CM

En aquests dies de confinament, l’escola no s’ha aturat i els alumnes del CM han treballant el projecte:  “Les dones del passat, del present i del futur”.

A les videoconfèrencies els demanem alguna activitat plàstica, relacionada amb el tema que estem treballant, per mostrar a la resta de companys. Aquesta setmana l’activitat estava centrada en l’escultora Helena Sorolla.

El repte que els vam proposar era de fer un bust, és a dir una escultura en la qual només apareix el cap i les espatlles de la persona. Normalment aquestes escultures són de metall o fusta… com nosaltres no tenim al nostre abast aquests materials, el bust  l’han fet amb pasta de sal.

Vam donar la recepta de la pasta de sal, i aquí teniu les seves obres d’art.