Avui entrevistarem…

estrevista

Hola bon dia , som els alumnes de 4tB i avui entrevistarem a la Teresa Reverter que treballava a la biblioteca de la Sardana que avui en dia porta el seu nom.

• Et va agradar estar a la Sardana?
    Ui em va agradar moltíssim. Vaig venir a la Sardana per casualitat perquè em van donar aquest destí i jo no ho sabia però de seguida em va agradar molt. Només arribar em va agradar l’edifici després em va agradar els nens que en tenia, em va encantar, i també la biblioteca.
  • Què és el que t’agradava de la Sardana?
    Els nens que hi ha, els companys que he tingut sempre i els pares dels nens que solen ser molt respectuosos amb les feines que fem, amb els companys sempre m’he entès i amb els nens sempre ens agrada que siguin feliços a més d’aprendre que ho passin bé.
  • Quants anys vas estar a la Sardana?
    Em sembla que són 36.
  • Has anat a alguna altra escola abans de venir a la Sardana?
    Sí, havia treballat a una llar d’infants, havia treballat a Ripollet en una escola amb nens de 5è, havia treballat a Barcelona i a Cerdanyola.
  • Quin any és el que més et va agradar? Per què?
    Tots, uns m’han agradat més perquè han sigut els primers alumnes que he tingut, uns altres m’han agradat per… es que és molt difícil tots, m’han agradat.
  • Com era l`escola la Sardana abans ?
    L’escola d’abans tenia moltes coses semblants a ara i unes de diferents. Per exemple, la manera d’ensenyar als nens. Quan van arribar els mestres li parlaven en castellà als nens al cap d’uns anys hem aconseguit que s’ensenyi en català i es parli en català. Aquesta és una diferència. Després hi ha diferències tècniques. No n’hi havia ordinadors, ara n’hi ha ordinadors, ara això ha canviat i als edificis s’han fet construccions noves, ha canviat algunes sales. On estava el parvulari estava el teatre. Ha canviat coses. Igual… doncs treballar amb els nens sempre és igual, és una cosa agradable. Els nens i les persones estableixen relacions molt positives. Ensenyar em fa molta il·lusió suposo que aprendre també.
  • En quin any et vas jubilar? Em vaig jubilar fa 3 anys.
  • Has tingut algun professor actual d’alumne ?
    En aquesta escola no paro tinc alumnes que són professors , que són mestres.
  • Encara recordes els noms de tots els alumnes ?
    De tots tots no, però de molts sí. I d’alguns no recordo el nom però sí que recordo del nen o nena, com era, què feia, de quina família és però els noms se’m barregen al cap i em sap molt de greu i els hi demano perdó perquè és molt difícil lo dels noms.

Adéu i gràcies Teresa, ha sigut un plaer estar amb tu i fer-te aquesta entrevista. Fins aviat.

Marta B.   Enya E.  Kevin M.  Miguel C.