Acomiadem el curs 2021-22!

Acomiadem aquest curs 2021-22 desitjant-vos que passeu un molt bon estiu!

Ens retrobarem al setembre amb energies renovades per acompanyar als vostres fills i filles en el seu camí.

Vam iniciar el curs reestructurant el Pla d’organització i encara amb forces restriccions: mantenint 2 portes d’accés al centre, garantint les entrades esglaonades,  realitzant diversificació d’horaris, aplicant el gel hidroalcohòlic, mantenint els grups estables de convivència, confinaments grupals i  individuals, proves PCR al centre, reunions i entrevistes telemàtiques,  protocols davant de simptomatologia i gestió de casos COVID, restriccions de l’accés de les famílies al centre, afectacions a l’organització de les festes… Afortunadament al llarg del curs i un cop ja iniciat el 3r trimestre tot això va anar millorant i ajustant-se al temps de prepandèmia.

Tot plegat  ens ha fet afrontar un curs novament atípic però carregat d’il·lusió i d’esperança pel fet de tornar a recuperar certa normalitat poc a poc  i poder veure com tornàvem a una convivència més normalitzada amb els nostres infants, entre els grups d’iguals i amb les nostres famílies. Rescatant la nostra identitat, fent fora a les mascaretes i lluint el millor dels nostres somriures.

Per tot això volem aprofitar per agrair a al professorat, TEI i ES la professionalitat i responsabilitat amb la que heu afrontat novament aquest curs.

Gràcies també a l’equip de netejal’equip de menjador, el servei d’acollida, la vetlladora, l’EAP,  l’administrativa, el conserge,  i Som Sardana que també han estat part de l’engranatge per facilitar la fita.

Agrair com no a les famílies la vostra paciència, col·laboració i el respecte que heu mostrat davant  totes les indicacions establertes pel centre.

I per últim destacar, als nostres protagonistes, els nens i nenes! Que han continuat sent un exemple per tots i totes nosaltres i han assistit a l’escola amb il·lusió, motivació i responsabilitat adaptant-se a totes les circumstàncies amb exemplaritat.

Ara sí, bon estiu i fins aviat!

Equip Directiu Escola La Sardana