5è i 6è de Colònies a Juneda!

Els dies 6-7 i 8 de març els nens i nenes de 5è i 6è vam anar al Camp d’Aprenentatge de les Obagues al poble de Juneda, en Lleida. Tots anàvem amb una il•lusió especial.

El temps ha estat fantàstic i hem pogut gaudir de totes les activitats programades. Una de les feines que ens va tocar fer i que més ens va agradar va ser la de grangers: vam netejar els estables, vam donar de menjar als animals, vam recollir els ous i vam munyir les vaques.

També vam preparar nosaltres mateixos molts dels productes que vam consumir durant els àpats. En el taller de transformació d’aliments vam preparar-nos la botifarres i les hamburgueses de peix per dinar, la mantega per l’ esmorzar i el mató pels postres. Això no es tot!, al taller de farines i pastes vam elaborar uns espaguetis amb diferents farines: espelta, forment, xeixa i blat egipci, quan vam acabar vam fer un petit tastet de les diferents classes d’espaguetis que vam fer. Boníssims!

A més! per grups de classe vam fer un recorregut en bicicleta pels voltants de de Juneda, va ser molt divertit.
I cada dia per la nit, els monitors ens preparaven uns jocs.

El Vicente amb la seva guitarra ens va amenitzar el viatge de tornada amb les seves cançons, una que diu “mi tio que es….” va ser el “Top ten” d’aquestes colònies.

Han estat unes colònies fantàstiques i ens ho hem passat molt bé!