Nou material per l’AFA

Aquest any és una mica estrany en moooolts sentits, així que haver donat la benviguda als alumnes de P3 al mes de febrer fa que sigui encara una mica més estrany. Però fins que no hem tingut disponible el nou material de l’AFA, no hem pogut fer aquest regal i donar la benvinguda com teníem previst. Tenim unes noves bossetes per portar l’esmorzar o el berenar. Com que som escola verda, volem ajudar a reduir residus i intentem posar més fàcil aquest objectiu a les famílies.

Aquests regals els podem fer gràcies a les aportacions dels socis i sòcies de l’AFA. La participació de la major part de les famílies de l’escola és fonamental per poder dur a terme els nostres objectius i projectes. Comptem amb vosaltres!

Si tu també vols una bosseta amb el logotip de l’escola, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de l’adreça ampalasardana@gmail.com. Al llarg del curs esperem tenir més opcions artesanes per oferir-vos.