Ens actualitzem!

Des de la passada Assemblea General de l’AMPA (Associació de Pares i Mares d’Alumnes) de l’escola La Sardana, s’han produit alguns canvis.

En primer lloc, passem a ser AFA: Associació de Famílies d’Alumnes. I això que vol dir? En realitat continuem sent les mateixes persones que ens volem implicar en la millora de l’educació que reben els nostres fills i filles. Per a molta gent aquest canvi de nom no té cap implicació, però les paraules diuen molt i pot donar-se el cas que “AMPA” no representi a totes les famílies presents a l’escola. Ja fa temps que som conscients de la diversitat de famílies que hi ha. Família és un concepte que ha anat evolucionant amb el temps i la societat s’ha d’anar adaptant, i nosaltres, com a associació, també.

Per poder constituir-nos com a AFA, calia revisar els estatuts de l’associació. Els hem revisat i es van aprovar a l’Assemblea General.

En segon lloc, també calia renovar bona part dels càrrecs de la Junta Directiva. Tenim nova presidenta i vicepresidenta, tot i que ja formaven part de la Junta anterior, i tenim noves incorporacions (la secretària i 3 nous vocals). El president que ha ocupat el càrrec durant els darrers anys, encara forma part de la Junta per poder ajudar i facilitar la transició.

I per acabar, també volem renovar la nostra imatge. A l’Assemblea es va aprovar la realització d’un concurs per tenir un nou logo. En breu farem arribar a les famílies els detalls de la convocatòria del concurs, tothom tindrà l’oportunitat de participar i entre tots i totes podrem decidir la imatge que ens representi.