Confinament: Què podem fer aquests dies?

Benvolgudes famílies,

Ens trobem en una situació excepcional que ningú de nosaltres ha viscut abans. Tots hem de col·laborar per lluitar contra la propagació del coronavirus. Els propers dies, doncs, haurem d’estar tancats a casa i som conscients que hi haurà estones complicades de gestionar.

Des de l’escola us volem oferir alguns consells per passar millor aquests moments, així que hem habilitat un espai a la web per oferir-vos informació que creiem que us pot interessar.

Aprofitem els propers dies per conèixer-nos millor amb la nostra família? Preparem activitats per a jugar plegats? Intentem riure junts i passar-ho bé en aquests moments d’adversitat?

No podem canviar la situació que ens ha tocat viure però sí que podem escollir com viure-la. Us animem a posar-vos les ulleres de l’optimisme, aquelles que ens ajuden a avançar en els moments difícils fent camí plegats.

Feu cas de les recomanacions, ajudeu-vos i cuideu dels vostres, estimeu-vos i viviu la vida!

Hem preparat diferents seccions per anar-hi penjant materials, consells i activitats. Les podeu consultar a continuació:

– Gestió del temps i gestió de tasques.

– Informació general i recomanacions

– Propostes d’activitats

– Orientacions d’Educació Infantil (Departament Educació)

– Orientacions d’Educació Primària (Departament Educació)