EDUCACIÓ MUSICAL

PROJECTE BRASS BAND

Per què?

Perquè la nostra escola sempre ha buscat la col·laboració amb l’Escola de Música de Tàrrega degut a la seva proximitat. Però sobretot per apropar l’EMMT  a tots els alumnes donar-los la oportunitat de saber què es sent tocant en una Brass Band. El sentiment de grup i l’autoestima de tocar un instrument de vent metall amb els teus companys no es pot explicar, s’ha de viure!

Per aquest motiu, el curs 18-19, la nostra escola juntament amb  l’Escola de Música de Tàrrega, presentem un projecte innovador a la ciutat  que implica totes les escoles de Tàrrega. Assessorats per l’Oriol Ferrer (professor de música i artífex d’aquesta idea) els mestres i professors inicien una formació específica i finalment  l’Ajuntament de Tàrrega inclou aquest projecte al Pla Educatiu d’Entorn 0-20.

Com ho fem?

Aquest projecte va destinat als alumnes de sisè. L’alumnat aprèn a tocar un instrument de vent metall a través de l’experiència de formar part d’una Brass Band. Les sessions de música es fan a l’EMMT juntament amb un professor de vent metall. La mestra de música treballa les cançons, a través del moviment i el ritme, que després els alumnes tocaran amb el seu instrument de vent metall. El professor de l’escola de música aprofundeix més en la tècnica d’aquests instruments i com gaudir tocant junts.

CLIQUEU LA IMATGE I PODREU VEURE UN REPORTATGE QUE ENS VA FER  TÀRREGA TV

PROJECTE DALCROZE

L’alumnat d’Educació Infantil, cicle inicial i cicle mitjà de primària treballen la música a través de la Rítmica Dalcroze.