PROA+

El “Programa para la Orientación, Avance y Enriquecimiento Educativo” PROA+ està destinat a centres amb una realitat socioeconòmica més complexa. La nostra escola ha estat escollida per participar-hi entre els cursos 2021 i 2024.

A través d’aquest programa l’escola rebrà ingressos provinents dels fons europeus Next Generation per tal d’oferir un suport que permeti millorar la qualitat educativa i els resultats escolars de l’alumnat. Especialment aquell en situacions de vulnerabilitat.

A la nostra escola aquest suport es materialitzarà en activitats com piscina per a l’alumnat de primer de primària, un reforç per als espais d’aprenentatge d’educació infantil, reforç per al treball per racons a cicle inicial, activitats extraescolars per promoure la lectura a diferents nivells educatius, reforços escolars i classes d’informàtica en català per a famílies amb risc d’exclusió digital, entre d’altres.