Per què fer-se soci/a de l’AFA?

Hola famílies!

Com que s’acosta l’inici del període d’inscripcions i de les portes obertes avui us volem recordar la raó de la nostra existència 🥰

Sí, sona estrany, però de vegades és important recordar-ho, sobretot per a les noves famílies que estan a punt d’iniciar la seva aventura a l’etapa escolar.

• Per a què serveix l’AFA?  Per què és important que totes les famílies de l’escola en sigueu sòcies?

En primer lloc és important deixar clar que:

L’AFA està formada per mares i pares d’alumnes del Jacint Verdaguer que dediquen temps de manera voluntària per coordinar i impulsar una sèrie de serveis i activitats en benefici de les famílies i els infants de l’escola.

Per fer-ho possible l’AFA compta amb un equip de monitores i una persona coordinadora contractades per tirar endavant aquestes activitats i serveis. Elles són el motor de l’AFA i les que estan en contacte amb els vostres fills i filles.

• Quins són els objectius de l’AFA?
  1. Fomentar la participació de les famílies dins la comunitat educativa del centre i estar representats en els òrgans de participació per millorar, en tot el que sigui possible, el centre educatiu.
  2. Donar suport a les famílies en tot allò relacionat en l’educació dels nostres infants.
  3. Col·laborar en les activitats educatives del centre i presentar i proposar al consell escolar programes d’activitats complementaries
  4. Nexe d’unió entre famílies i escoles.
  5. Programar i realitzar activitats pròpies de l’Associació; acollida, extraescolars, la gestió del menjador, socialització de llibres, comunicació i promoure les activitats lúdiques del centre.
  • Què es financia amb al quota de soci/a que actualment és de 27€/anuals ?

Entre tots i totes col·laborem amb l’escola i fem que sigui un espai de confort i de felicitat per als nostres fills i filles on aprendre, jugar i créixer de manera saludable.