Preinscripció i matrícula 24-25

El dia 6 de març comença el període de preinscripció i matrícula per a l’alumnat nou a l’escola. Hem preparat una petita guia per acompanyar-vos en aquest procés. A continuació teniu un resum de les qüestions que heu de tenir en compte:

• El Departament d’Educació ha habilitat una pàgina amb la informació general sobre el procés de preinscripció i matrícula: ENLLAÇ EDUCACIÓ INFANTIL i ENLLAÇ EDUCACIÓ PRIMÀRIA. També s’han elaborat un recull de podcasts i vídeos explicatius sobre tot el procés: ENLLAÇ PODCASTS INFORMATIUS
  • Podeu consultar les informacions generals de l’escola en aquest ENLLAÇ
  • El codi de centre de la nostra escola és el 25004462
  • Per a fer la preinscripció i matrícula a l’escola heu de tenir en compte el calendari d’actuacions. Podeu accedir a aquest ENLLAÇ per consultar-lo.
  • Entre els dies 6 i 20 de març podreu fer la sol·licitud de preinscripció telemàticament. Aquí teniu un VÍDEO INFORMATIU sobre com fer la sol·licitud i l’enllaç per a fer la PREINSCRIPCIÓ
  • Per a formalitzar la sol·licitud haureu de tenir en compte els criteris d’assignació de plaça (Proximitat al centre, germans que hi estudien…) Podeu consultar els criteris d’assignació i les àrees d’influència dels centres educatius en aquest ENLLAÇ.
  • També haureu de tenir a punt la documentació justificativa dels criteris d’assignació. Per a més informació sobre la documentació justificativa podeu clicar aquest ENLLAÇ. Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar digitalment en el procediment de la sol·licitud. És important, doncs, que tingueu la documentació digitalitzada prèviament.
      • Llibre de família.
      • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a)
      • DNI de l’alumne (si en té) tot i ser menor de 14 anys.
      • Documentació acreditativa dels altres criteris d’assignació al·legats.
  • Una vegada feta la sol·licitud obtindreu un resguard de la preinscripció que haureu de guardar. Tot seguit ens podeu enviar el resguard juntament amb la resta de documentació a l’adreça c5004462@xtec.cat

I recordeu que per qualsevol consulta estem a la vostra disposició: podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic c5004462@xtec.cat o trucant al 973 31 06 48.