Propostes i materials educatius

A “Propostes i materials educatius” trobareu diferents propostes i recursos que creiem que poden ser interessants per treballar plegats a casa:

Jo recomano: Ja fa dies que vam obrir aquest espai nou de la web. Aquí hi anirem publicant articles vídeos amb recomanacions lectores: cada llibre és un nou món. Gaudim-los! Aquesta iniciativa compta amb l’assessorament i suport del Pla Educatiu d’Entorn 0-20.

English fun time: El treball de la llengua anglesa és important a la nostra escola. Durant els últims cursos hem desenvolupat el projecte d’innovació GEP (Generació Plurilingüe) per potenciar el treball de l’anglès a la nostra escola. Avui estrenem un espai on trobareu activitats adreçades a l’alumnat de l’escola per continuar treballant la llengua anglesa des de casa.

Confinament: Que podem fer aquests dies? Durant el mes de març del 2020 ens vam haver de confinar forçosament. Durant aquells dies incerts vam fer una recerca de recursos i recomanacions que us poguessin ajudar a treballar a casa. Els trobareu recopilats en aquest espai per a que en pugueu fer ús.