Projecte Interdisciplinari de Centre

Per què?

Una escola gran necessita sentir-se unida. Un projecte interdisciplinari d’escola que tots els cursos treballen el mateix any i des de la prespectiva de diferents àrees, ajuda que una escola gran, que s’organitza i treballa molt per cicles, tingui una visió més àmplia i se senti part d’un tot. A més, fa més motivador i significatiu l’aprenentatge dels alumnes.

Com ho fem?

L’alumnat de Cicle Superior (normalment  cinquè) proposa un tema que es treballa progressivament al llarg de tot l’any  i tota l’escola: el cinema, la volta al món, la música, els animals, les plantes…Totes les classes trien el seu nom relacionat amb el tema del projecte i decoren la seva porta i/o l’interior de l’aula. Si el projecte ho permet, les festes de tot el curs van relacionades amb el tema escollit i al final del segon trimestre es reserva una setmana a fer activitats i sortides sobre el projecte: una sortida que no hi falta mai és la visita al cinema Majèstic de Tàrrega on tota l’escola pot gaudir d’una pel·lícula relacionada amb el tema.

Aquí us deixem un exemple de la decoració de les portes i les aules de l’any del projecte “LES NOSTRES PLANTES”: