Criteris d’assignació

Torna a Preinscripció i matrícula 24-25

CRITERIS PER A L’ASSIGNACIÓ DE PLAÇA (Puntuació preinscripció)

En la preinscripció escolar 2024-2025, els criteris prioritaris i les puntuacions corresponents són els següents:

• L’existència de germans o germanes que ja estudiïn en el mateix centre educatiu, 50 punts.
      • La proximitat geogràfica de l’escola al domicili de l’infant o jove, o al centre de treball del pare o mare, de 10 a 30 punts, en funció del que s’al·legui.
      • Si la família percep l’ajut de la renda garantida de ciutadania, 15 punts.

Tot seguit, si hi ha un empat en la puntuació de les sol·licituds, s’aplica la puntuació dels criteris complementaris, que serveixen per desempatar. Els criteris complementaris i les puntuacions són els següents:

• Si el pare, mare tutor o tutora legal treballa al centre triat en primera opció, 10 punts.
      • Si l’alumne o alumna forma part d’una família nombrosa o monoparental, 10 punts.
      • Ser bessó o trigemin. Quan l’alumne o alumna hagi nascut en un part múltiple, 10 punts.
      • Si l’alumne o alumna que es preinscriu es troba en situació d’acolliment familiar, 10 punts.
      • L’existència d’un membre de la unitat familiar amb una discapacitat superior al 33%, 15 punts.
      • Si es té la condició de víctima de violència de gènere o terrorisme, 10 punts.

Torna a Preinscripció i matrícula 24-25