Futures famílies de I3, això us interessa!

ATENCIÓ! S’apropen les portes obertes i les preinscripcions a les escoles pel nou curs i sabem que ja hi ha moltes famílies que s’estan mobilitzant per informar-se de les diferents escoles que hi ha a Tàrrega. Com a AFA de l’Escola Jacint Verdaguer volem oferir-vos tota la informació sobre els nostres serveis i oferir-vos la possibilitat de trucar-nos per preguntar-nos qualsevol dubte.

En primer lloc us compartim una presentació sobre els SERVEIS DE L’AFA on trobareu informació i preus de les acollides, servei de menjador i extraescolars.

🔗 Cliqueu a sobre de la imatge per veure la revista i llegir-la 🔗

En segon lloc volem que també tingueu una referència a nivell més d’escola i per això creiem interessant que feu un cop d’ull a la revista que editem cada any on fem un resum de totes les activitats, projectes i iniciatives que s’han impulsat tant des de l’AFA com des de l’escola.

🔗 Cliqueu a sobre de la imatge per llegir la revista 🔗

Per qualsevol dubte podeu contactar amb els diferents canals de comunicació de l’AFA:

• Correu electrònic: ampacpjv@gmail.com
  • Telèfon fixe: 973501863
  • Telèfon mòbil i whatsapp: 621 24 93 96
  • Despatx de l’AFA: atenció al públic matins fins les 13h i tardes a partir de les 16:30