Projecte Patis per tothom

Per què?

La nostra escola es defineix com a sensible i diversa en el tractament del joc i el lleure, oferint diferents espais a l’esbarjo per tal que cada alumne/a trobi els seu lloc en funció dels seus interessos.

Com ho fem?

Oferim  espais d’esbarjo diversos i els organitzem en un horari per a què tothom en pugui gaudir.

ESPAIS

BIBLIOTECA: Els nens i nenes durant l’esbarjo poden anar a la biblioteca a gaudir de la lectura.

JOCS TRADICIONALS A l’AIRE LLIURE: Al terra del pati hi ha pintats jocs tradicionals per jugar en equip o en parelles. Els alumnes poden escollir jugar a la xarranca, el mirall, el tres en ratlla, pista de futbol amb xapes…

JOCS DE TAULA: A l’aula de plàstica els alumnes poden gaudir de diferents jocs de taula de diferents nivells i dificultats i alhora aprendre a jugar en equip.

PING-PONG: Un espai del pati està reservat a tres taules de ping-pong on els alumnes més grans poden fer competicions.

BÀSQUET: L’escola gaudeix de dues pistes de bàsquet. Cadascuna cada dia està reservada a un curs determinat.

FUTBOL: L’escola té una pista de futbol que cada dia està reservada a un curs de primària diferent.

INFORMÀTICA: Durant l’esbarjo, amb reserva prèvia, els alumnes poden gaudir de jocs informàtics educatius.

ORGANITZACIÓ

Per tal de que tothom pugui gaudir de tots els espais de pati, cada any escolar es fa una graella on s’organitzen els espais per dies de la setmana i curs que hi pot anar.