EIX MOODLE- Plataforma de treball virtual

Aquest curs estrenem plataforma virtual a l’escola: la plataforma EIX creada pel Departament d’Educació, està basada en Moodle, un programari de codi lliure que permet compartir coneixement a través de fórums de debat, qüestionaris, lliçons, tasques, inserció de contingut multimèdia… Aquesta plataforma és accessible des d’ordinadors, tauletes i smarphones. Podeu trobar l’aplicació als següents enllaços:

L’EIX-moodle ens ha de permetre crear espais d’aprenentatge online per a l’alumant de l’escola. Tot l’alumnat d’educació primària té el seu usuari a l’EIX de l’escola per tal de poder començar a fer algunes tasques virtuals. Aquest inici de curs estem començant a donar les nostres primeres passes en aquest entorn: alumnes i mestres anem descobrint, dia a dia, les possibilitats que té i les possibilitats que ofereix. Amb temps i treball de ben segur que serà una eina profitosa per a totes i tots.

Podeu accedir a l’EIX clicant a la icona que trobareu a la part superior dreta d’aquesta pantalla.

A continuació us hem penjat tres vídeos sobre l’EIX-moodle publicats pel Departament d’Educació i adreçats a alumnes i famílies perquè el coneguem millor:

• Descripció de l’entorn virtual d’aprenentatge en línia

• Participació en un fòrum i lliurament de tasques i activitats

• Com estar al dia dels comunicats i activitats