RUTA ART URBÀ A I5

Com ja sabreu, dins del Projecte Artístic de la nostra escola es contemplen dues activitats relacionades amb l’art targarí: una és el Museu del Jacint i l’altra la Ruta d’Art Urbà.

Els i les alumnes de I5 ja hem realitzat les dues propostes. La primera, ja l’hem dut a terme aquesta setmana, durant la qual hem fet una ruta per l’escola tot observant quadres i murals d’artistes que tenim exposats als passadissos, a l’exterior i al gimnàs. Vídeo Petit Museu del Jacint: https://www.youtube.com/watch?v=HZVg3hFPIrY

La segona, que consisteix en que l’alumnat realitza una ruta per Tàrrega observant i analitzant les diferents obres urbanes que hi ha a la ciutat, l’hem realitzada també durant aquests últims dies. Hem parlat de qui les ha fet, amb quins materials, quines tècniques, etc. Però, sobretot, hem expressat quines sensacions teníem en mirar-les o de si ens han agradat o no.

Per a veure les fotografies de LA RUTA ART URBÀ, entreu dins les carpetes del nextcloud del curs. Esperem que us agradin!