SORTIDA A AGRAMUNT I4

Els infants d’I4 de l’escola Jacint Verdaguer vam tenir l’oportunitat de realitzar una sortida a la ciutat d’Agramunt. Allí vam poder visitar el fascinant museu d’en Guinovart en el qual vam poder veure diferents obres: el gran mural de les quatre estacions, la cabana des de la qual es pot veure l’espai, l’antic mercat de la ciutat i l’Era. Vam poder veure les obres des de diferents perspectives: de peu, asseguts i estirats a terra observant els elements que pengen del sostre.

I no només això, també vam poder convertir-nos en artistes elaborant la nostra pròpia creació utilitzant materials plàstics i elements de la natura tal com feia l’artista. Al museu Guinovart els més menuts es van submergir de ple al món de l’art i la creativitat. Va ser una experiència educativa i divertida per tots i totes plena de riures, aprenentatges i moments inoblidables.

A continuació, vam descobrir per dins la famosa xocolateria Jolonch en la qual l’alumnat va poder veure de ben a prop el procés d’elaboració de la deliciosa xocolata així com gaudir de la degustació d’una tassa de xocolata desfeta amb melindros.

Finalment, vam anar al parc a dinar i tot seguit vam gaudir d’una estona lliure per jugar amb els amics i amigues.

Sens dubte, aquesta excursió va ser una oportunitat única perquè els més menuts ampliessin els seus horitzons, descobrissin noves passions i creessin records per sempre juntament amb els seus companys/es.

Quina aventura tant dolça i artística hem viscut!