SETMANA DEL PROJECTE

Aquesta primera setmana del tercer trimestre ha estat una setmana molt diferent ja que hem celebrat la setmana del projecte interdisciplinari de centre: Els Jocs Olímpics.

A I4 hem realitzat diferents activitats plàstiques: hem creat la nostra pròpia corona olímpica de campions, hem plasmat el logo dels Jocs Olímpics amb ceres i també hem fet una antorxa olímpica.

A més, hem fet diferents activitats psicomotrius relacionades amb els esports d’I4: el golf i el hoquei. Hem practicat la punteria, els desplaçaments, els tirs…i també hem jugat a hoquei!

També ens ha visitat en Carles Creus, jugador i entrenador de hoquei, juntament amb alumnes de l’escola que practiquen aquests esport i plegats ens han ensenyat l’equipació que fan servir i ens han fet una demostració de com es juga. Són uns professionals!

I per acabar aquesta setmana tant emocionant hem anat al cinema a veure la pel·lícula Space Jam 2: una nova era.

Quina setmana més divertida!!

Podeu veure les fotos al Nextcloud del vostre curs.