EL DIA DE LA PAU

El 30 de gener cada any es celebra el Dia de la Pau a nivell mundial. A la nostra escola també hi vam participar realitzant diferents activitats durant el dia. A I4 vam explicar contes per treballar amb els infants valors com el respecte, la generositat, l’ajuda mútua, les diferències entre persones, l’amistat…Aquests van ser “L’Emma s’enfila als núvols” i “Quatre cantonades de no-res”.

A més, l’alumnat de 5è va preparar jocs cooperatius per als infants d’I4 que ens van fer passar un matí d’allò més divertit. Després ens vam reunir tota l’escola al pati, vam cantar cançons, es va fer un sorteig i finalment vam formar la paraula SOLIDARI entre tots i totes. Va ser una jornada d’allò més bonica que ens va fer reflexionar sobre quin món volem.