SETMANA DE SANT JORDI A INFANTIL

Els infants d’Educació Infantil de la nostra escola han gaudit d’una setmana molt especial, una setmana plena de contes, llegendes, rondalles… També roses, música i lectura que fan que es mantingui ben viva la tradició de la Festivitat de Sant Jordi, que tant ens agrada. Tot just començar la setmana, van quedar astorats amb “La Cova del Drac”, quina sorpresa es van emportar! Les històries allà dins, fan volar la imaginació fins l’infinit. Però… això no va acabar aquí. Entre dracs, cavallers i princeses, vam celebrar “Saint George’s Day” on es van combinar diverses temàtiques com “Easter” tot buscant ous pel pati, “Spring” amb jocs online i “Saint George”, escoltant la llegenda en anglès i amb taller de roses inclòs. Divendres, van participar del lliurament de premis dels nostres “Jocs Florals” i es van esbargir d’allò més amb un teatre de titelles representat per les mestres! En definitiva, una setmana emocionant pels més petits de l’escola.

VISCA EL CAVALLER SANT JORDI!

Us han agradat els nostres regals? Si voleu veure les imatges d’aquesta setmana tan bonica, entreu a la carpeta de Nextcloud del nivell del vostre/a fill/a.