RUTA ART URBÀ A CICLE MITJÀ

Els alumnes de Cicle Mitjà hem anat a fer una ruta tot observant i analitzant les obres artístiques de la nostra ciutat. Les hem pogut admirar i hem après el nom de l’artista i el material emprat per la seva elaboració en anglès. Des de la nostra escola, potenciem l’educació artística i treballem la creativitat, l’exploració de diverses possibilitats, l’anàlisi i representació del nostre entorn proper, el coneixement de les principals manifestacions artístiques targarines…tot això ens ha d’ajudar a formar ciutadans crítics i compromesos amb el nostre entorn.

Ho voleu veure?

Només cal que entreu a les respectives carpetes de Nextcloud del nivell i classe del vostre/a fill/a amb el vostre usuari i contrasenya.