FEM CARICATURES AMB EN RAMARSHI

L’artista targarí Josep Franquesa Morros en “Ramarshi”, conegut arreu per les seves divertides caricatures, ens ha visitat a l’escola per fer un taller amb els alumnes de tercer de primària. Els nens i nenes han pogut experimentar de primera mà les pautes a seguir a l’hora d’elaborar una caricatura, les proporcions, la importància de ressaltar els trets més característics del rostre de la persona que es vol dibuixar, com podem representar-la millor afegint el dibuix d’elements que descriguin les seves aficions, la importància de les línies…Un cop immersos al dibuix, el resultat han estat unes caricatures ben especials! A més a més, hem gaudit de l’oportunitat de visitar el seu taller i poder observar pintures a l’oli i amb aquarel·la, més caricatures i fins i tot algun esgrafiat. En definitiva, un balanç molt positiu i un privilegi poder viure aquesta experiència emmarcada dins el Projecte d’Escola d’Artistes Targarins.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu a la imatge de la caricatura d’en Jacint Verdaguer i teclegeu la contrasenya del Nextcloud.