EXPOSICIÓ “PINTEM VILADOT”

Els alumnes de Cicle Mitjà de la nostra escola hem visitat l’exposició “Pintem Viladot” on es poden veure les obres artístiques de grans dimensions que van pintar l’any passat un grup de persones amb discapacitat funcional de l’Associació Alba amb l’artista Jaume Amigó en el marc del Festival Embarrat 2022.

L’exposició es pot veure a l’Oficina Jove fins al 31 de juliol i ens ha servit per poder fer interpretacions sobre les obres exposades i poder observar una altra manera d’expressar i viure l’art i admirar la riquesa de detalls que pot arribar a tenir un treball artístic col·laboratiu. També hem fet suggeriments sobre què ens agradaria fer a nivell artístic a la nostra escola. Cloenda d’or al curs d’Arts and Crafts!

Ho voleu veure?

Només cal que entreu a les respectives carpetes de Nextcloud del nivell i classe del vostre/a fill/a amb el vostre usuari i contrasenya.