CICLE MITJÀ VISITEM EL MUSEU DE TÀRREGA

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola hem anat al Museu de Tàrrega per tal de visitar l’exposició itinerant “Guillem Viladot i els Creadors de Ponent”, en el marc del centenari del naixement de l’artista agramuntí. A més a més de conèixer aspectes de la vida d’en Viladot, es va posar en relleu l’amistat amb altres artistes lleidatans com en Daniel Gelabert o Manuel de Pedrolo i el resultat de les seves interaccions creatives. Val a dir que, allò que els resultà més emocionant va ésser la possibilitat de poder ficar-se dins la pell d’un artista i experimentar tot fent “assamblatges” viladotians bidimensionals. Sense cap mena de dubte, va esdevenir una visita que va estimular la vessant artística i creativa dels infants de Cicle Mitjà de la nostra escola.