2n fa una maqueta de Vilassar de Mar

L’alumnat de 2n ha estat treballant el tema del poble dins l’àmbit de medi. Per completar el seu aprenentatge, ha construït una maqueta de Vilassar. Aquest curs, degut a la situació excepcional que estem vivint, no podem convidar a les famílies a venir a veure-la a l’escola, però hem gravat uns vídeos amb molta il·lusió, per poder-ho compartir amb totes vosaltres. Estem segures que valorareu el gran treball que han fet i segur que quedareu bocabadats amb el resultat. Us deixem dos vídeos. Un amb l’explicació del que anireu veient i l’altre amb el procés d’elaboració. Esperem que us agradin!