Els Pastorets

Ja arriba el Nadal. Com cada any, els alumnes de cinquè ens ofereix la representació dels “Pastorets”. Aquesta és una versió que no trobareu enlloc, on apareix algun personatge que ve de més enllà, i no és cap àngel ni dimoni.

S’han fet tres actuacions i tots els nens i nenes de l’escola han pogut gaudir d’aquesta història nadalenca.

Enhorabona als artistes de 5è!

Oficis

Ja hem iniciat el treball dels oficis a P5.
Durant aquestes últimes setmanes han vingut pares i mares per explicar-nos en què consisteixen les seves feines.
Unes mares dentistes, un pare i una mare fisioterapeutes, un manyà, un tècnic teleassistència, un bomber, una química, un professor d’educació física, una mare que treballa a un laboratori i un alcalde!
Hem aprés moltes coses!
Seguirem teballant els oficis al 2018!!
Bones Festes!!!

Treballem amb pinces

A la darrera sessió de ciències, els elefants i les girafes hem experimentat amb pinces. Hem vist el seu funcionament, el material del que estaven fetes, per a què serveixen… i desprès hem fet agrupacions per colors, sèries, ordenacions, i també construccions.

Joc simbòlic a P5

La darrera sessió de psicomotricitat d’aquest trimestre l’hem dedicat al joc simbòlic. Amb peces de construcció de grans dimensions, roba, matalassos, disfresses i altres elements, els nens i nenes de P5 han gaudit inventant-se històries plegats, construint vaixells, cabanyes, circuits,… disfressant-se… Han demostrat que saben compartir, jugar junts, respectar els altres… i també ser responsables de recollir tot el material utilitzat. Molt bé!

Psicomotricitat P4, primer trimestre

Durant el primer trimestre els elefants i les girafes hem treballat un munt de coses a les sessions de psicomotricitat. Hem fet desplaçaments, manipulació d’objectes, equilibri, postures, joc simbòlic,…Ens agrada molt fer psico!!