Setmana Erasmus + a l’escola Circell

El dilluns 17 de febrer vam realitzar un acte de benvinguda que marca l’inici d’una setmana molt important per tota la comunitat educativa de l’escola Circell. Aquesta setmana l’englobem dins el programa K2, un programa Europeu Erasmus+ que vam iniciar el curs passat realitzant intercanvis amb Itàlia, Xipre i Polònia.

Aquest projecte s’anomena “I am my life hero” i es divideix en quatre setmanes temàtiques: la primera a Xipre que va ser entorn al tema de la salut,la segona a Itàlia relacionada amb l’esport i aquesta tercera, la nostra, centrada en el treball cooperatiu. I la propera i última vinculada amb la tecnologia.

Tenim preparades un reguitzell d’activitats que esperem que gaudeixin molt i que acabarem el divendres 21.