Projecte EVALudens

Aquest curs l’escola Circell participem en el projecte “EvaLudens”. Nascut de l’impuls del Festival En Veu Alta, l’EvaLudens inicia el seu segon curs d’activitat oferint  un total de 8 espectacles de narració i tradició oral durant el curs.

L’EvaLudens té el propòsit de contribuir a acostar la cultura de l’oralitat a l’alumnat de 5è i 6è. El programa  comptarà amb espectacles de glosa, de cançó tradicional i de narració, de la mà de professionals de referència al sector. Amb espectacles tan propers com els que facilita l’EvaLudens, els alumnes poden conèixer la pròpia tradició d’oralitat.

L’EvaLudens vol oferir als centres educatius una porta d’accés a l’oralitat i la cultura popular.