Fem Popcast

Transformem el “Circell en línia”

Un dels objectius que ens hem plantejat a partir d’aquest curs és renovar el nostre programa de ràdio. Adaptar-lo a les noves tecnologies i treballar perquè l’alumnat sigui més autònom en la creació i emissió dels nostres programes setmanals.

Amb aquest objectiu, l’alumnat de comunitat de grans ha fet al llarg d’aquesta setmana un taller de creació de pop cast de la mà de “la Càpsula Popcast”. Ofereixen tallers, activitats i serveis relacionats amb la introducció i l’ús de la ràdio com a eina educativa  a escoles.

La valoració de l’alumnat ha estat molt positiva i han fet uns popcast fantàstics. Clicant a l’enllaç podeu escoltar-los.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *