DENIP 2023

Un any més, a l’escola Circell hem cel·lebrat el Dia Escolar de la No violència i la Pau. Al llarg de la setmana hem realitzat a les aules activitats relacionades amb aquesta diada.

A partir de contes, cançons, videos, recerques…. hem estat indagant en els conflictes d’arreu del món, com se senten els habitants d’una ciutat en guerra, els refugiats….

Tot el treball ho hem plasmat en diferents murals que s’han exposat a l’entrada de l’escola.

D’altra banda, entre tots i totes hem construit un mural que sota el títol “Com ho fem?”, cadasacú i cadascuna havia de deixar reflectit quines coses fa per contribuir a la pau.

Clicant aquí, podeu veure les fotos del mural.

En aquest enllaç podeu llegir totes les activitats que s’han fet des de les aules.