Un Nadal molt matemàtic!

Dins l’assignatura de matemàtiques de 2n d’ESO hem treballat els fractals: hem dibuixat i calculat la corba de Koch, retallat una escala fractal i finalment estudiat a fons el Triangle de Sierpinski.
Descobrim que els fractals són figures autosemblants, que els podem trobar a la… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ

Ahir, les aranyes, vam fer cagar el nostre TIÓ. Ha estat tan bé amb nosaltres que ens ha cagat un munt de regals! Avui, hem pogut jugar amb tots ells.
Bones festes!!

CELEBREM EL NADAL!! (3R)

Durant aquestes setmanes de curs, els nens i nenes de 3r hem estat  fent diferents activitats relacionades amb el NADAL. Hem fet el nostre calendari d’advent i cada dia hem fet una activitat ben divertida i plena d’emocions segons el que ens deia el nostre… Llegeix més»

S’ACOSTA NADAL!

Com cada any quan s’apropa Nadal, els infants de la nostra escola preparen i memoritzen uns poemes per felicitar les festes, a més a més de decorar les aules i l’escola, fer la postal, cagar el tió, amic invisible, aprendre nadales.
Als següents enllaços per classes, … Llegeix més»