PLA D’OBERTURA DEL CENTRE 19-20

Amb la voluntat de poder oferir un espai on poder fer el tancament de curs amb els nostres alumnes, l’escola ha elaborat el següent               PLA OBERTURA CEE FOLCH I CAMARASA per aquest mes de juny, una vegada la ciutat de Barcelona entri a la Fase 2 de la Desescalada.

Seguint instruccions del Departament d’Educació i del Consorci d’Educació, l’equip directiu i l’equip docent, hem elaborat aquest pla per organitzar les possibles actuacions en el moment d’obertura tenint en compte la singularitat de la nostra escola (alumnat, plantilla i espais). Aquest ha estat presentat en Consell Escolar i aprovat per Inspecció.

Aquelles famílies que decideixin venir a l’escola hauran d’enviar o portar al centre el dia que vinguin la següent documentació:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *