Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars estan organitzades i gestionades per l’AMPA de l’escola i es realitzen en horari escolar no lectiu, de 14’30h a 16’30h, l’escola cedeix els espais necessaris per realitzar-les.

Activitat de “Música a l’abast”

Iniciat el 2009 per Queralt Prats, des de l’Associació ARTransforma i l’Escola de música Ressons, Música a l’abast és un projecte artístic i social amb arrels en el Community Music Britànic. Els eixos principals del projecte són l’Accés, la Participació, la Creativitat i la Igualtat d’oportunitats a l’art i a la música. En l’actualitat la terapeuta que ve al centre  és la Flor.

Apropar la música a les persones amb discapacitat. Amb aquest objectiu va néixer fa dos anys Música a l’abast. Els alumnes d’aquest projecte tenen problemes de comunicació, però gràcies a la música poden expressar-se amb més llibertat. Sota les indicacions d’un monitor, dansen, canten i aprenen a tocar instruments.

Activitat de Moviment: a càrrec Elisabeth Pillado (fisioterapeuta). Es treballa individualment per potenciar el moviment corporal adaptat a les possibilitats i potencialitats de cadascú dels alumnes, ajudant i motivant a viure el moviment com a font de plaer.

Activitat de Joc Viu: Treball grupal i individual que potencia l’experimentació multisensorial i corporal amb diferents elements i textures.