Hola a tots!

Em fa especial il·lusió encetar aquest espai que l’Escola ha posat a la nostra disposició per poder estar informats de tot allò que pugui ser interessant pels nostres fills i un punt de trobada per a tots nosaltres.

Des d’aquí volem fer-vos arribar propostes de lleure, d’aprenentatge, de formació. També de les reunions que organitzi l’AMPA i dels tallers que es portin a terme. Qualsevol suggerència serà benvinguda, ja sigui per afegir alguna activitat que proposeu o alguna notícia interessant que volgueu fer-ne difusió.

Ens agradaria molt que de tant en tant hi féssiu un cop d’ull i que sobretot, us sigui d’utilitat. Em comprometo, a avisar-vos per whatsapp quan hi hagi alguna novetat per si la voleu consultar.

Natàlia Tintoré

Com a primera activitat important, proposem un repte: Participar a la Barcelona Magic Line 2016 formant un equip d’escola: EL FOLKY.

Pels que no ho conegueu, es tracta d’una cursa solidària organitzada per Sant Joan de Déu i dirigida als col·lectius més vulnerables (entre d’altres, els nostres nens). Hi ha diversos recorreguts però hi ha una caminada de 10 km molt assolible i adaptada que és ideal per a nosaltres. L’any passat vaig participar amb un grup d’amics i és aquesta fantàstica experiència el que em va fer pensar que aquesta edició podríem fer-la junts: nens, pares i mestres.

Es tracta d’inscriure’ns com a equip, marcar-nos un repte econòmic solidari i assolir la meta! La inscripció costa 30 € per equip, siguem els que siguem i nosaltres mateixos ens marquem els diners que pensem recollir. L’organització posa a la nostra disposició, cedint-lo sense cap cost, material per vendre i donant-nos idees per organitzar alguna activitat per tal de recollir-ne més. De tota manera, no cal posar-nos grans reptes, depenent dels que siguem podem proposar recollir 200 euros, per exemple.

Bé, ara el més important és saber qui vol participar. Us asseguro que l’any passat ens ho vam passar molt i molt bé, la Bruna va gaudir molt del dia i l’ambient solidari és tan gran i sorprenent que un es sent molt orgullós de participar-hi.

Els que hi estigueu interessats, si us plau, envieu-me ràpidament un email amb les vostres dades, nom complert, dni, telèfon mòbil i correu electrònic a la següent adreça: nataliatintore@gmail.com.

Això sí, us demanaria compromís per part vostra i solidaritat col·lectiva, d’encomanar-vos il·lusió i entusiasme ja me n’ocupo jo 😉

Fins ben aviat!