Participació en la III edició dels premis DUDHU

L’escola va participar al 2011 en la III edició dels premis Dudhu. Aquell any la temàtica girava entorn el primer article de la Declaració dels Drets Humans:

“Tots els sers humans neixen llibres i iguals en dignitat i drets i, dotats com estan de raó i consciència, deuen comportar-se fraternalment els uns amb els altres”

A partir d’aquest article cada aula va treballar de manera diferent i, adaptada a cada alumne, com podíem mostrar l’estimació cap a una altra persona; amb petons, abraçades, salutacions, etc.

El grup dels grans va elaborar un conte en braille amb La cançó de la Felicitat. La resta d’aules van elaborar diferents manualitats. En aquest vídeo es reflecteix el clima d’amor i de cel·lebració que vam crear entre tots.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *