COL·LABORACIÓ AMB EL CEE VIL·LA JOANA

Aquest curs els i les alumnes del Folch vam demanar ajuda a l’equip del CEE Vil·la Joana per poder fer més accessible l’activitat de la plantada i el treball a l’hort per a tot l’alumnat. De seguida es van entusiasmar amb aquesta col·laboració i vam planificar com ho portaríem a terme. Els hi vam enviar uns vídeos que explicaven quines eren les nostres necessitats.

L’alumnat del CEE Vil·la Joana que realitza l’activitat de fusteria amb el Jofre (professional referent) ha construït dues taules de fusta increïbles adaptades totalment als alumnes del Folch.

Aquest és el vídeo d’agraïment que els vam enviar. Moltes gràcies Vil·la Joana!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *