Sortida a l’Espluga de Francolí i al Monestir de Santa Maria de Poblet.

El passat dijous 17 de març, els alumnes del centre de tots els ensenyaments i els professors acompanyants van gaudir d’una sortida molt profitosa. A l’Espluga de Francolí vam poder visitar el Museu de l’Aiguardent Fassina Balanyà, una fàbrica restaurada on vam conèixer el procés d’obtenció de l’aiguardent i vam poder tastar uns magnífics aiguardents gràcies a una fantàstica visita guiada. També vam fer una visita guiada a les Coves de la Font Major, on ens van explicar com es va crear les coves i les diferents fases d’ocupació. Un grup d’alumnes més agosarat va fer una ruta d’aventura guiada. A la tarda vam traslladar-nos al Monestir de Santa Maria de Poblet, on vam conèixer la història i el funcionament de la comunitat de la mà d’un guia de l’empresa Itinere.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *