Llistats d’alumnes admesos pel curs 2019-2020

Ja podeu consultar la  Llista d’alumnes admesos als diferents ensenyaments pel curs 2019-2020 (feu click a l’enllaç).

Els alumnes admesos heu de venir entre el dia 3 i el 9 de setembre (als matins de 10 a 13 h i dimecres dia 4 de setembre també de 16 a 19 h) i portar el que s’indica al full de preinscripció.

Els alumnes de CFI (alfabetització), i d’informàtica inicial, triaran horari per ordre d’arribada.

Els alumnes que no esteu en la llista d’admesos automàticament passeu a la llista d’espera (per consultar-la feu click a l’enllaç). En aquest cas, heu de venir el dia 10 de setembre (10 h) i portar el que s’indica al full de preinscripció, per si de cas queda alguna plaça lliure. Les vacants s’assignaran per número de preinscripció dels presents.x