Visita al Saló del Manga

El divendres passat vam anar amb les classes de 3er ESO Lambda, Thau i Kappa al Saló del Manga a Barcelona. Allà hi havien moltes exposicions, parades i jocs on podies anar a mirar, comprar, jugar, etc.
Vaig veure unes noies en una parada que… Llegeix més»

Sortida a Gallecs

Durant aquestes setmanes, els alumnes de 1er d’ESO estem fent la primera de les tres sortides que farem aquest curs a Gallecs.
En aquesta sortida estem aprenent la importància de mantenir les llavors com a manera de mantenir l’autonomia productiva. Hem recuperat llavors de fruits, hem… Llegeix més»

Jornada al GRA «Coneixem alguns oficis»

El passat dimecres 11 d’octubre, el grup Thau de Projecte Singular vam anar al GRA a conèixer l’experiència de sis persones de diferents oficis que ens van explicar el seu recorregut professional.
Hi havia una tècnica esportiva, un mecànic, un policia, una auxiliar d’infermeria, un fuster… Llegeix més»

Convocatòria d’aturada general del 3 d’octubre

Benvolgudes i benvolguts,

Davant dels fets que han esdevingut en el dia d’ahir a Catalunya, a l’ Institut Marta Estrada volem manifestar que,

Rebutgem per complet la violència emprada com a forma d’imposar idees o maneres de pensament.

Més enllà de les discussions entre legalitats i legitimitats, ens mantenim ferms en els valors del respecte al proïsme i a les idees dels altres, a la tolerància, a la convivència pacífica entre els diferents pobles i cultures i a dirimir les discrepàncies d’una forma realment democràtica.

En els propers dies continuarem treballant amb la normalitat que la situació permeti, i amb la finalitat de transmetre, a aquells que han de ser la ciutadania del futur, els valors en els que creiem i defensem.

Us informem també que, entre d’altres, les entitats que constitueixen la Taula Per La Democràcia han fet una crida a una aturada general demà dimarts, 3 d’octubre com a resposta a la vulneració de drets i llibertats viscuda durant el dia d’ahir.

Tenint present que cap treballador/a té obligació d’informar amb antelació de la seva decisió de fer o no vaga i que pot decidir adherir-se a la vaga aquell mateix dia, us comuniquem que l’Institut estarà obert i es garanteixen els serveis mínims que dicta la Generalitat. No obstant, aquest dia, no es pot assegurar l’atenció habitual a l’alumnat de l’Institut.

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Salutacions cordials,

Comunicat de l’assemblea de professorat

Comunicat de l’Assemblea de Professorat de l’Institut Marta Estrada de Granollers
“Volem condemnar la situació actual d’estat d’excepció, de repressió i de manca de garanties democràtiques.
La nostra tasca és plena de responsabilitat envers la societat. Unes responsabilitats que inclouen el treball dels valors democràtics, de respecte,… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

El proper dimarts 12 de setembre les famílies de l’alumnat de l’Institut Marta Estrada esteu convocades a una reunió per tal de donar inici al curs 17/18. No és una reunió adreçada als alumnes (no han de venir) i és molt important la vostra assistència. Gràcies!
Lloc: Sala polivalent del pavelló Congost
1r d’ESO: 18,00h  –  2n i 3r d’ESO: 19,00h

Tenim un nou número de telèfon

Us informem que a partir del proper 4 de setembre, amb l’objectiu de millorar la nostra atenció telefònica, l’Institut Marta Estrada tindrà un nou número de telèfon. Us demanem disculpes per les molèsties que pugui originar aquest canvi.

El número operatiu a partir del 4 de setembre és el     671 75 95 29

Visita al MACBA i el patrimoni gòtic i romà de Barcelona

El passat dia 18 vam visitar l’exposició “Col·lecció MACBA 21” al Museu d’Art Contemporani de Barcelona.
Durant la visita guiada vam poder observar i comentar diferents obres de l’esmentada col·lecció, així com d’altres del fons permanent del MACBA.
D’altra banda vam aprofitar per fer una petita passejada… Llegeix més»