Reunions d’inici de curs

El proper dimarts 12 de setembre les famílies de l’alumnat de l’Institut Marta Estrada esteu convocades a una reunió per tal de donar inici al curs 17/18. No és una reunió adreçada als alumnes (no han de venir) i és molt important la vostra assistència. Gràcies!
Lloc: Sala polivalent del pavelló Congost
1r d’ESO: 18,00h  –  2n i 3r d’ESO: 19,00h

Preparem el curs i planifiquem les tardes: Programa ETCÈTERA

A punt d’estrenar el mes de setembre ens preparem per començar el curs i les activitats de tarda. Després de la magnífica experiència viscuda pels nostres alumnes el curs passat, recomanem a tothom que feu una mirada al programa ETCÈTERA: tallers i cursos dirigit a joves de Granollers de 12 a 16 anys.

L’ETCÈTERA és un programa de tallers de llarga durada amb la finalitat de promoure un espai educatiu fora dels instituts, fomentar els equipaments culturals, socials i esportius i alhora donar una alternativa de lleure els joves que disposen de tardes lliures.

Descarrega’t el programa!

El període d’inscripció va començar el 3 de juliol i finalitzarà el 26 de setembre. Podeu trobar informació a la pàgina web del Gra http://grajove.cat/formacio-i-activitats/etcetera-de-12-a-16-anys/1142-etc-nous-tallers-educatius-per-a-joves-de-12-a-16-anys

Us convidem també a veure un vídeo  en el que hi van participar alumnes nostres. Felicitem als talleristes i la seva bona feina!

Tenim un nou número de telèfon

Us informem que a partir del proper 4 de setembre, amb l’objectiu de millorar la nostra atenció telefònica, l’Institut Marta Estrada tindrà un nou número de telèfon. Us demanem disculpes per les molèsties que pugui originar aquest canvi.

El número operatiu a partir del 4 de setembre és el     671 75 95 29

El projecte Hort ha germinat

Com ja sabeu, enguany els alumnes de 2 d’ESO han estat treballant en un projecte d’Hort urbà en un espai cogestionat amb diferents associacions de Granollers. En el projecte, alumnes coordinats per el professor Carles Serra han estat planificant i tirant endavant l’Hort de… Llegeix més»