Actuació amb Caixons Flamencs

Els reporters de 1r ESO han publicat el vídeo de l’actuació de caixons flamencs que van fer durant la inauguració de l’exposició Univers Up to Date al museu de ciències naturals de Granollers “La Tela”.

Trobada final del Projecte Booktràiler

Divendres 4 de maig, els alumnes de 1r i 2n d’ESO del Projecte Booktràiler van realitzar-ne l’última sessió a la Roca Umbert de Granollers.
En l’acte es va fer el tancament del projecte amb el visionat dels productes creats per l’alumnat participant. En aquesta última sessió,… Llegeix més»

Neu al Camp d’Aprenentatge de Planoles!

Els dies 9, 10 i 11 d’abril els alumnes de 2n d’ESO van anar de colònies al Camp d’aprenentatge de Planoles (Ripollès). L’objectiu principal d’aquestes colònies va ser aprofundir en el romànic català i l’Edat mitjana, conèixer l’entorn i conviure tota la promoció juntament amb… Llegeix més»

Reading is sexy

Com a part de les activitats del Pla Lector per a celebrar Sant Jordi, hem convidat professorat i alumnat a enviar fotos llegint. L’espectacular col·lecció resultant ha servit per a editar aquest vídeo que us oferim.

Informacions Jornada Compactada

L’Institut Marta Estrada ja ha presentat la documentació per a sol·licitar la jornada compactada el curs que ve (2018-2019). El Consell Escolar celebrat la setmana passada va decidir per consens  amb el suport de tots els sectors (alumnat, famílies, AMPA, professorat, PAS i direcció), amb l’abstenció… Llegeix més»

Concurs de microrelats

Aquest passat dilluns dia 12 de març, 14 alumnes de l’institut vam anar a la biblioteca Can Pedrals de Granollers per participar al concurs que celebren cada any per redactar un microrelat.
Quan vam arribar ens van explicar sobre què podíem escriure el nostre microrelat.… Llegeix més»

L’institut Llegeix!

Hem obert un nou bloc a l’institut: “L’institut llegeix“. El bloc vol ser una plataforma per a compartir lectures i opinions sobre llibres que hàgim llegit. El professorat i alumnat del centre hi enviarà comentaris, ressenyes, booktrailers, booktuber, sobre llibres… Llegeix més»