Esquiada a 3r d’ESO

Dimecres 7 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO vam anar d’esquiada. Aquesta sortida va durar tres dies. El primer dia, desprès de 3 hores dins l’autocar, vam anar a agafar els esquís llogats a Llívia i tot seguit ens vam encaminar cap a la pista… Llegeix més»

Presentació del període de preinscripció i matrícula

Famílies que busqueu Institut pel proper curs: dilluns 19 de febrer, a les 19h, al Centre Cultural (C/ Joan Camps, 1. Granollers), us esperem els 5 Instituts públics de la ciutat acompanyats de Jaume Funes, educador i psicòleg. CLIQUEU EL SEGÜENT ENLLAÇ PER VEURE LA PRESENTACIÓpresentació 19_02_18.

per donar inici al període de preinscripció i matrícula.

Extra, extra! Vídeos del Congrés Científic

“Els reporters del «III Congrés científic» hem fet un petit esforç perquè els vídeos que hem fet siguin espectaculars, perquè la gent en un proper futur vingui al següent congrés científic. Hem modificat tant fotos com vídeos i amb l’ajut en equip per fer els… Llegeix més»

Sortida a l’Adoberia dels alumnes de 2 ESO

Dijous 11 de gener, es va fer una sortida de Fòrum, a Granollers, amb l’alumnat de 2n d’ESO. En aquesta sortida els alumnes van realitzar l’activitat Els adobers i altres gremis de la ciutat, al Centre d’interpretació històrica del Granollers medieval.
La tasca s’inicià amb una… Llegeix més»

Taller Fòrum: “Mi abuelo era un Colón”

El passat mes de desembre a la classe de fòrum, van venir dues persones encarregades d’explicar-nos el projecte que estaven portant a terme.
Aquest tractava de la discriminació dels estrangers. Vam fer unes quantes activitats, una d’elles tractava de que ells dos ens feien
unes preguntes, com per exemple si… Llegeix més»

Bones festes!

Alumnes, professores i PAS de l’INS Marta Estrada de Granollers us volem felicitar aquestes festes amb un enorme somriure.
Desembre de 2017

3rd Earth Fluids Congress

El passat 4 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van celebrar el “Tercer Congrés sobre Fluids”. L’acte es va celebrar a la sala de l’Aplegador de Roca Umbert. Aquest congrés va ser la mostra de tot el treball de projecte globalitzat realitzat durant el… Llegeix més»

II Jornada d’Esports Alternatius Marta Estrada