Part estratègica

Estratègia

Per dissenyar una bona EDC caldrà seguir unes fases determinades. Aquestes fases ens ajudaran a definir el camí cap on volem dirigir-nos, digitalment parlant, i com volem aconseguir aquesta fita. Mitjançant l’ús de diferents instruments, serem capaços de concretar quin grau de maduresa digital necessitem que assoleixi el centre en cada àmbit (alumnat, professorat i centre), i com ho durem a terme.

Fases de la part estratègica:

• Diagnosi: eines d’anàlisi per detectar els punts forts i els punts dèbils del centre: anàlisi dels indicadors de centre, realització d’enquestes a la comunitat escolar, entrevistes, observacions, ús de la rúbrica del pla TAC, de l’eina SELFIE, etc.
  • Objectius de l’Estratègia Digital: són els que es concretaran a mitjà termini (3 o 4 anys).
  • Planificació i seguiment: accions detallades per tal d’assolir els objectius fixats.
  • Avaluació i millora: concreció dels indicadors d’assoliments per cada objectiu i dels indicadors de seguiment de cada activitat.

Per veure com hem implementat les 4 fases a l’Institut Marta Estrada, clica en cadascuna d’elles:

Diagnóstico - Iconos gratis de comunicaciones

Diagnosi

Curso: Seminario Fundamentos e-learning, Tema: Proyecto final

Objectius

Icono delgado de color de colección de verificación de planificación de negocios y concepto de finanzas ilustración vectorial | Vector Premium

Planificació i seguiment de                les activitats

Avaluació i millora