PRESENTACIÓ DEL PROJECTE “MAPADEBALL”

El passat divendres 12 de gener l’alumnat de 3r d’ESO vam anar al Teatre Auditori de Granollers on va presentar el projecte de música i dansa anomenat “MAPADEBALL”. Durant l’esdeveniment vam rebre diverses explicacions sobre el projecte, i a més ens van mostrar un espectacle de dansa contemporània de la companyia Dantzaz.

MAPADEBALL és un projecte de dansa contemporània que es realitza durant gairebé quatre mesos. Hi participem tot l’alumnat de 3r d’ESO amb altres centres educatius de Granollers i voltants. Les coreògrafes d’aquest any són Sílvia Sant Funk i Mònica Muntaner i la nostra formadora és la Llum Baraldés.

Esperem que gaudiu de l’espectacle del nostre projecte anomenat “UMHLABA” que significa “món” en zulú. Aquest es durà a terme cap a finals de maig, on l’alumnat presentarà les seves creacions al mateix Teatre Auditori.

Malak Ouajdi i Marwa Belhadji (alumnes de 3r Kappa)