SCOTTISH DANCES

El passat dimecres 21 l’alumnat de 3r i 4t vam fer un taller anomenat “Scottish Dances”. Aquest taller consistia a aprendre diferents danses escoceses amb en David, l’instructor que ens va estar guiant durant tota la sessió.
Durant el taller, no només vam ampliar els nostres… Llegeix més»

SORTIDA AL CCCB (3R D’ESO)

El passat 9 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Marta Estrada vam anar a veure una exposició d’intel·ligència artificial al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona).
Des que vam entrar al museu, vam poder observar obres exposades que no només eren testimonis de… Llegeix més»

ACROSPORT

Durant aquestes 3 darreres setmanes l’alumnat de 2n Delta ha estat treballant sobre l’Acrosport, que tracta de fer figures amb el cos que es fan en parella, trios o grups de 5. Fer aquestes figures requereix de molta constància, agilitat i treball, ja que no… Llegeix més»

PRESENTACIÓ PROJECTE “HOME” (2n ESO)

El passat 17 de gener va tenir lloc la presentació del projecte globalitzat HOME realitzat per l’alumnat de 2n d’ESO.
L’acte va comptar amb l’explicació del procés d’aprenentatge per part de l’alumnat i amb la mostra de les maquetes realitzades.
Volem donar les gràcies a la regidoria… Llegeix més»

TALLERS D’ESCACS

Un curs més, hem començat els tallers d’escacs per a totes les classes del centre.

Durant el mes de gener, els primers en començar han estat els grups de 1r i 3r d’ESO. Al febrer seguirem amb els cursos de 2n i 4t.
Mitjançant els escacs, els i les alumnes adquireixen aprenentatges que podran transferir a altres aspectes de la seva vida ja que es desenvolupen aspectes com el raonament o el pensament lògico-matemàtic.

Agraïm a l’AMPA de l’institut la seva col·laboració per poder portar a terme aquestes activitats.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE “MAPADEBALL”

El passat divendres 12 de gener l’alumnat de 3r d’ESO vam anar al Teatre Auditori de Granollers on va presentar el projecte de música i dansa anomenat “MAPADEBALL”. Durant l’esdeveniment vam rebre diverses explicacions sobre el projecte, i a més ens van mostrar un espectacle… Llegeix més»

LIPDUB NADAL

El passat 19 de desembre tot l’institut va celebrar la Festa de Nadal. Durant el matí, vam fer diferents activitats per tancar un primer trimestre molt intens i ple de feina. El matí va començar amb l’enregistrament d’un LIPDUB on hi va participar tot l’institut.… Llegeix més»

DONACIÓ DE SANG A L’INSTITUT

Aquest dimarts 12 de desembre hem dut a terme la donació de sang a l’institut Marta Estrada. Aquesta donació ha estat el projecte globalitzat en el qual hem estat treballant durant tot el trimestre des
de diferents matèries. Per exemple, a ciències hem après com funcionen… Llegeix més»

EXCURSIÓ DE GEOLOGIA A LA UAB

El passat divendres 17 de novembre, els alumnes de 4t D’ESO de l’itinerari científic, vam
anar a la Universitat Autònoma de Barcelona, a Bellaterra, per fer unes activitats
de Geologia.
L’activitat que vam fer va ser una gimcana molt ben organitzada.
Cada grup havia de portar una armilla fluorescent… Llegeix més»