Lliurament del Premi Sambori 2015

Dissabte 14 de març, a l’Institut Terra Alta (Gandesa), es va fer el lliurament de la segona fase del Premi Sambori 2015, un concurs de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que convoca Òmnium Cultural.

En la categoria de 1r cicle d’ESO han estat premiades les alumnes Georgina Hernández de 1r d’ESO, amb el relat “Jo puc”, i Núria Pou de 2n d’ESO, amb el relat “Katrina”, en primer i segon lloc respectivament.

En aquesta edició han participat 21 escoles i instituts de les Terres de l’Ebre. Els instituts premiats en les categories d’ESO i batxillerat ha estat l’Institut-escola Daniel Mangrané (Jesús), l’Institut Sòl-de-riu (Alcanar), l’Institut de Tecnificació (Amposta) i l’Institut Cristòfol Despuig (Tortosa).

Les alumnes van estar acompanyades de les seues famílies i també de Tere Izquierdo i Josep-Ramon Subirats en representació de l’institut.

Enhorabona!