Xarrades de la setmana

Aquesta setmana s’han programat un bon nombre de xarrades per a l’alumnat.

xarrada

Dilluns 5 de desembre tot l’alumnat de 2n d’ESO assitirà a les xarrades sobre el “Bullying que impartiran membres de la Policia Municipal durant tot el matí i l’alumnat de 4t ESO D tindrà una xarrada amb Manel Roda sobre “Drogodependència”.

A més a més, a mitjan matí, tots els alumnes de 1r de batxillerat podran escoltar la conferència “Fàbriques microscòpiques” que impartirà Gerard Massons, membre del Departament d’Enginyeria Química de la URV.

Dimecres 7 de desembre la Policia Municipal tornarà a l’institut per parlar dels “Riscos d’internet” amb tot els cursos de 1r d’ESO.

Al final del matí, també, tot l’alumnat de 1r de batxillerat podrà conèixer més a fons “L’ictus, lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques“, les malalties a què enguany es dedicaca la Marató de TV3.