VISITA ESCOLA DANESA

El 10 de novembre van visitar-nos alumnes de l’Escola Nordstjerneskolen de Helsinge a Dinamarca.

Va ser un intercanvi fugaç (només una jornada), però molt profitós.                                                         Totes les imatges

Gràcies als contactes d’una mare del centre (moltes gràcies!) vam tenir el plaer d’acollir durant una jornada sencera una vintena d’estudiants danesos que estan de visita a Barcelona i que van pensar que seria una bona idea passar un dia a Vilassar de Mar.

L’alumnat responsable per fer l’acollida va ser el de l’assignatura d’alemany de 4t d’ESO. Els van anar a buscar a l’estació i els van acompanyar fins al centre on, a la biblioteca, els van fer una presentació en anglès de la nostra vida i costums.

Tot seguit un passeig compartit per Vilassar de Mar, ensenyant les excel·lències del nostre poble (el mar, la platja, la Torre d’en Nadal, l’Espinaler, …i sobre tot, la nostra gent). I van acabar a la cantina del centre, oferint-los un pica-pica típic català.

Per cert, hi ha rumors que diuen que els nois i les noies danesos no van voler marxar sense banyar-se a la Mediterrània!

Una gran jornada