Viatge de fi de curs de 4t d’ESO a Euskadi

Després de la gran experiència del curs passat no hem dubtat a repetir destí per al viatge de fi de curs de l’alumnat de 4t d’ESO. I per tant hem anat a Euskadi.

Hem estat allotjats al Moana Eco Surf House, al municipi de Sopelana, amb unes instal·lacions modernes en un entorn privilegiat. Aquí us deixem l’enllaç de la seva pàgina web per si voleu veure els espais on hem estat https://www.moanasurfhouse.com/

En aquest viatge hem pogut visitar Gasteiz, Bilbao (amb el Guggenheim), Donosti, , Getària, Guernika, San Juan de Gaztelugatxe, Zumaia, …

I també hem fet activitats com surf a la platja de Sopelana i skate, amb monitoratge que ens guiava en les pràctiques.

Però, a banda dels llocs i les activitats potser el més important és la convivència i l’experiència dels nois i de les noies que hi han participat.

Segons hem pogut contrastar amb el professorat acompanyant la convivència va ser molt bona. Per això cal felicitar els alumnes pel seu comportament i agrair-los que fessin del viatge una experiència inoblidable.

Finalment cal fer esment de la tasca d’acompanyament del professorat que va anar al viatge i transmetre l’agraïment de tota la comunitat educativa a l’Eva, al Pere, al Carles, a la Pilar i al Joan.

I ja no queda res més que gaudir les fotografies i els vídeos que el professorat va anar fent de les activitats i les visites i que podeu trobar tot seguit per si les voleu veure.