Gran Diada de Sant Jordi 2024

Un any més celebrem la Diada de Sant Jordi. Aquesta celebració és una de les més nostrades de Catalunya i sens dubte la més destacada pel que fa a la llengua i a la literatura. I al nostre centre és la més important.

Avui el clima ens ha respectat i ens ha permès tenir una jornada espectacular. Hem començat amb el lliurament dels premis literaris i artístics. Hem lliurat premis a 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO i a batxillerat. Les categories han estat les de prosa en català, poesia en català, prosa en castellà i poesia en castellà. A nivell artístic hem tingut premis i accèssits per a les confeccions del punt de llibre i del cartell de Sant Jordi.

En tot cas, moltíssimes felicitats a totes i a tots els guardonats. Així moltíssimes felicitats a la Julia, al Martí, a l’Alèxia, a la Maria, a la Martina i a l’Elena, totes elles de batxillerat.

I a l’ESO també hem de felicitar a la Maria, Alèxia, Ona, Uma, Biel, Maissa, Pol, Chaimae, Maria, Sergi, Agnès, Daniela, Aina, Bruna, Ona, Aina, Laia, Lucia, Athena i Chloe.

La guanyadora i la finalista del concurs del punt de llibre han estat l’Aran i la Klara. La guanyadora i la finalista del concurs del cartell han estat l’Aina i l’Olívia. També moltíssimes felicitats.

Cal agrair a totes les persones que han fet possible la jornada, al professorat organitzador, al professorat col·laborador, a l’alumnat que ha fet actuacions de ball, de piano i de cant coral, … moltíssimes gràcies.

I per finalitzar la jornada l’alumnat de 4t d’ESO ha organitzat una gimcana per a tot l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO. S’ho han passat molt bé!

Una gran diada!

Feliç Sant Jordi.

Tot seguit podeu veure unes quantes fotografies de la jornada.