Premis a l’esforç i a l’excel·lència en l’etapa educativa de Vilassar de Mar

Un any més l’Ajuntament de Vilassar de Mar va convocar els premis a l’esforç i a l’excel·lència educativa de Vilassar de Mar.

Relativa a la categoria A1 es va atorgar quatre premis a alumnat que el curs passat va fer el batxillerat als centres públics de Vilassar de Mar. Els exalumnes de l’Institut Pere Ribot van rebre dos guardons, un per al Joan Huguet i l’altre per a la Natàlia Riera. El premi consisteix en una estada de dues setmanes en un camp de treball a l’Índia.

Joan i Natàlia, moltísimes felicitats!

#orgulldalumnes

Podeu veure la fotografia col·lectiva del lliurament dels premis, i el nostre exalumne Joan amb el seu diploma. La Natàlia, malauradament, per motius personals no va poder assistir a l’acte de lliurament dels premis.